מאקה בתוספת ספירולינה סופהרב Maca & Spirulina

63.90

60 כמוסות

ברקוד: 7290014546417
מותג:
מק"ט: 41049 קטגוריות: ,
במידה וזכויות היוצרים בתמונת המוצר שלכם, לחצו כאן

תיאור מוצר

סופהרב מאקה בתוספת אצת העל ספירולינה, מכיל 60 כמוסות.
SUPHERB Maca&Spirulina

סופהרב מאקה בתוספת אצת העל ספירולינה – תוסף שמשלב בצורה יעילה 2 סופרפודס, כאשר שורש המקרה היא במינון של 500 מ”ג בכל אחת מהכמוסות. מדובר במיצוי מרוכז ואיכותי עם יחס אופטמלי, וכמוסות שיודעות להגן על הרכיבים מפני התחמצנות.

מינון הספירולינה בקומפלקס הינו 150 מ”ג.

קצת על שורש המאקה: מדובר בצמח שידוע ביבשת דרום אמריקה, הוא צומח בהרים ומשגשג אפילו במצבי אקלים קיצוניים. משתמשים בו כבר אלפי שנים והוא נאכל באופן קבוע ע”י הילידים בפרו.

בזמן האחרון, חקרו אותו במערב וגילו באופן מדעי על יתרונותיו וסגולותיו.

במאקה יש הרבה סיבים והוא מצויין בתור חלבון צמחי. יש בו המון מינרלים וויטמינים, המון חומצות אמינו ועוד.

הוראות שימוש: קחו כמוסה ביממה.
מתוך אתר היצרן סופהרב:

מאקה בתוספת אצת העל ספירולינה

Maca&Spirulina

תמצית מאקה מבית סופהרב במינון מוגבר של 500 מ”ג בכל כמוסה! היחידה בארץ המכילה ריכוז בלעדי של תמצית 4:1 של שורש מאקה. שילוב של מאקה עם אצת העל ספירולינה מהווה יתרון כפול לגוף ומספק מוצר בעל תרכובת ייחודית ועשירה.

מאקה 

שורש המאקה הוא צמח מרפא נפוץ בדרום אמריקה הזכה לכינוי “ג’ינסנג האנדים” או “ג’ינסנג הפרואני”. המאקה צומח בגבהים של 3,800-4,800 מטר במרומי הרי האנדים של בוליביה ופרו ומהווה את אחד מבין הצמחים היחידים המסוגלים לשגשג בתנאים הקיצוניים השוררים שם.

מאקה נחשב לאחד הצמחים הנדירים והמיוחדים ביותר ולו היסטוריית שימוש נרחבת של למעלה מאלפיים שנה. גם כיום, הילידים בפרו ממשיכים לראות את השורש כמזון מזין מאוד ומשמש אותם כמצרך קבוע בתזונה היומית שלהם. למרות כל זאת רק לאחרונה חוקרים מערביים גילו את שורש המאקה העתיק ואת היתרונות הרבים אותם עשוי לספק.

מאקה הוא אחד ממזונות העל המהווים מקור עשיר לסיבים ומקור טוב לחלבון צמחי. הוא מספק שפע של ויטמינים ומינרלים, מכיל כמעט 20 חומצות אמינו ושבע מחומצות האמינו החיוניות, חומצות שומן ורכיבים ייחודים אחרים.

מאקה בתוספת אצת העל ספירולינה של סופהרב

שילוב של מאקה עם אצת העל ספירולינה מהווה יתרון כפול לגוף ומספק מוצר בעל תרכובת ייחודית ועשירה.

  • ניתן להשיג באריזות של 60 כמוסות צמחיות
  • שילוב אפקטיבי של מזונות על
  • מינון מוגבר של 500 מ”ג תמצית שורש מאקה בכל כמוסה
  • תמצית איכותית ומרוכזת של 4:1
  • מגיע בכמוסות השומרות על הטריות ומגנות מפני התחמצנות הרכיב
  • תכולה גבוהה של רכיבי תזונה חיוניים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאקה בתוספת ספירולינה סופהרב Maca & Spirulina”

מחירי משלוחים: משלוח חינם בהזמנה בסכום מעל 400 ש”ח

הזמנות בין 0 ל 40 ש”ח:

דואר רשום: 29 שח

שליח עד הבית: 40 ש”ח

הזמנות בין 40 ל-400 ש”ח:

דואר רשום 20 ש”ח

שליח עד הבית 25 ש”ח

כאשר רוכשים מוצרי פארם תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בין בתי המרקחת הפרטיים, רשתות הפארם (סופר פארם וכו’) ואתרי האונליין בארץ (למשל בעזרת זאפ)  ובחו”ל כדי להבין מה מחיר השוק האמיתי של המוצר כדי להחליט איפה קונים, וכן לראות ביקורת, סקירות וחוות דעת על המוצר ואז להזמין או לקנות.

המחירים באתר הם אחרי הנחה ואין הנחות נוספות לחברי קופות חולים מכבי / כללית / מאוחדת או לבעלי קופון שפורסם על ידי אחד היצרנים.

חברת המשלוחים שלנו מגיעה לערים גדולות כגון ירושלים, חיפה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, הרצליה, רמת השרון, רמת גן, בני ברק, תל אביב, פתח תקווה, יהוד, אור יהודה, קריית אונו, בית דגן, חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון, נס ציונה, כפר סבא, רעננה רחובות. וגם אל בית שאן, בית שמש, מודיעין, טבריה, קריית שמונה, כרמיאל, אריאל, אילת, מצפה רמון, ועוד, וגם לכל הקיבוצים והמושבים שנמצאים בתחום הקו הירוק.