מדיניות ביטול עיסקה והחזרת מוצרים REFUND POLICY

ביטול עסקה / משלוח שלא נאסף או נמסר:

ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר בתוך 30 ימים ולקבל את הכסף בחזרה בקיזוז הוצאות דמי המשלוח אותם שילמה פארמה סייל  בגין המשלוח (תעריפי המשלוח מפורטים לעיל ואין הבדל בין אם לקוח שילם עבור משלוח או לא).

יש להודיע לנו על הביטול בטלפון / וואטסאפ: 0543761390

או במייל: [email protected]

או על ידי מילוי הטופס הבא:

Contact Form Demo (#3)

במידה והמשלוח הועבר ללקוח ועדיין ברצונו להחזיר – עלות החזרת המוצרים תחול על הלקוח!

 

במקרים בהם הלקוחות אינם אספו את המשלוח  לא ענו לשליחים – יבוצע החזר כספי אך ורק לאחר השבת החבילה לבית העסק ובקיזוז העלויות הבאות:

1. שליח עד הבית – 30 שקלים

3. משלוח דואר ישראל – 20 שקלים

מצוין בשנית – עלות החזרת המוצרים לכתובתנו תחול על הלקוח! יש להחזיר את המוצרים את הכתובת: פארמה סייל, רחוב ארלוזרוב 43 רמת גן.

לאחר 14 ימים מביצוע העסקה – לא ניתן לבצע החזר

 

לקריאה מעמיקה יותר אודות דמי ביטול עסקה לחצו כאן

 

על אחריות לקוח להישאר זמין לצורך מסירת המשלוח / לשים לב להודעות סמס במידה והוזמן משלוח לנקודת איסוף.

במידה ולקוח לא יהיה זמין לשליח / לא יאסוף את החבילה במועד ומסיבה כזאת או אחרת המשלוח לא יימסר ויחזור לשולח, תחול על הלקוח עלות המשלוח כמפורט וכנהוג בתקנות חוק הגנת הצרכן הנ”ל:

** תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 – לפי סעיף 14ו ו-37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981:

לקריאה באתר כל זכות אודות חוק הגנת הצרכן לחצו כאן

  • דמי הביטול נגבים כהחזר על הוצאות והתחייבויות של העוסק בשל העסקה או בשל ביטולה, וכוללים דמי טיפול וכל הוצאה או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה אחרת, שלטענת העוסק נגרמו לו בשל ביטול העסקה.

במקרים שבהם העסקה שבוטלה נעשתה בכרטיס אשראי ונגבו מהעוסק דמי סליקה, העוסק רשאי לחייב את הצרכן גם בתשלום זה (בנוסף לדמי הביטול), אם הוכיח לצרכן כי דמי הסליקה אכן נגבו ממנו.

נוסף, התקנות מפרטות לגבי המקרים הבאים, שלא ניתן לבטל בהם עסקה צרכנית:

  1. ריהוט שהורכב בבית הצרכן.
  2. מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות.
  3. מוצרים שעל פי דין אין להחזירם.
  4. מוצרי מזון.
  5. תרופות ותוספי תזונה.
  6. מוצרים פסידים – מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק (למשל, עיתון או מוצר שעשוי להתקלקל כמו חלב).
  7. מידע כאמור בחוק המחשבים.
  8. מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה.
  9. הלבשה תחתונה ובגדי ים.
  10. גז (בלון או צובר).
  11. תכשיט שמחירו גבוה מ-3000 ש”ח, למעט שעונים.
  12. שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל (כולל טיסת המשך לטיסה שיצאה מישראל, הניתנת באמצעות חברת תעופה אחרת, חבילת נופש מחוץ לישראל, מלבד טיסה מחוץ לישראל ואליה שאינה טיסת המשך).
  13. כאשר אמצעי התשלום עבור העסקה היו תווי קניה, שובר מתנה, או כרטיס מגנטי נטען.
  14. כאשר מועד האספקה חל מאוחר יותר מ-6 חודשים מיום עשיית העסקה. על-פי התקנות משך הזמן שבו ניתן לבטל עסקה נעשה בהתאם למועד האספקה, אולם במקרה שבו מועד האספקה הוא גדול מ-6 חודשים, לא ניתן לבטל אחרי האספקה.

לקריאה נוספת אודות מוצרים שלא ניתן לבטל בהם עסקה צרכנית לחצו כאן

 

 

עפ”י תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ובהמשך לסעיף 6.א (9) הלבשה תחתונה – לא ניתן לבטל עסקת מסכות נשימה מכל סוג!

רכישת מסכות נשימה הן חד צדדיות ולאחר הרכישה – לא יהיה ניתן לבצע ביטול עסקה.

על הלקוח/ה לבצע בדיקה מראש עבור המסכה / מסכות נשימה, לאחר ביצוע העסקה וגם אם בתום לב – לא תינתן האפשרות לקבל החזר כספי!

כל זאת מבלי לפגוע באמור ובכפוף לחוק החלפת הלבשה תחתונה.