הצהרת נגישות | Accessibility Statement

הצהרת נגישות

פרטי התקשרות עם רכז נגישות: שלום רוקח אחראי,  או במייל [email protected] או בוואטסאפ / טלפון 0543761390

תאריך עדכון אחרון: 14.3.21

אנו בבית מרקחת  עושים את מירב המאמצים כדי שכלל לקוחותינו יוכלו לגלוש בנוחיות באתר, וכמובן גם בביקורם בית מרקחת עצמו.
מטרתנו להקל על הגולשים באמצעות טכנולוגיות מסייעות, כך שהגלישה תהפוך קלה, ברורה ומהנה.
הנגשת האתר נועדה להפכו לזמין, קל לשימוש וידידותי לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. פונקציית הנגישות נמצאת בפיתוח מתמיד ומשתכללת ללא הרף.

 האתר בנוי בקוד תקין HTML5, כתיבה בקוד זה מבטיחה את עבודת האתר בכל המכשירים והדפדפנים העדכניים.

האתר מספק תמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת: האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Tab, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

הנגישות נבדקה עם הדפדפנים INTERNET EXPLORER, GOOGLE CHROME,MOZILLA FIREFOX שהם המומלצים לגלישה באתר.

קוראי מסך מומלצים לשימוש הם: JAWS, NVDA, TALKBACK, VOICEOVER.

האתר מותאם לרמת נגישות AA לפי מסמך WCAG2.0 הבינלאומי ולפי המלצות התקן הישראלי ת”י 5568 על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013, באמצעות טכנולוגייה מתקדמת של חברת הנגשת האתרים “Accessibe” שהיא אחת המובילות בעולם (אם לא המובילה) ובאמצעות שיפורי קוד רבים שהוכנסו באתר עצמו.

בית המרקחת מחזיק באישור הנגשה של חברת נגישות לעסקים מרחוב אודם 11 פתח תקווה ובנוסף ברשיון עסק נגיש מאת עיריית ת”א.

שימו לב: אם מצאתם הפרת נגישות אשר מקשה עליכם לגלוש באתר, פנו אלינו ואנו נפעל לתקנה במהירות האפשרית (אפשר גם הצעות לשיפור או מילה טובה לפירגון 🙂 ). ניתן לפנות בטלפון, וואטסאפ, אימייל הרשומים בעמוד יצירת קשר ובבית מרקחת עצמו. וכמובן ניתן לפנות בשאלות לגבי התאמות הנגישות הפיזיות בבית המרקחת עצמו.

 התאמות הנגישות שבוצעו בבית המרקחת עצמו:

 כניסה לבית המרקחת

  1. בכניסה לבית המרקחת קיימים שלטים לנגישות אנשים עם מוגבלויות
  2. בכניסה לבית המרקחת סטנדים הממוקמים בצורה שתאפשר מפתח של 170/130 לסיבוב של כיסא גלגלים.

בית שימוש

  1. בצידו האחורי של המרכז המסחרי בית שימוש לשימוש הציבור הרחב.
  2. כמו כן, לבית המרקחת יש בית שימוש פרטי ואנו מאפשרים אליו גישה למי שנדרש.

דלפק המכירה

לבית המרקחת שתי עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלויות:

  1. עמדה נגישה עם לולאת השראה למוגבלי שמיעה.
  2. עמדה נגישה לכסא גלגלים באליפסה של 130/170.

בשתי העמדות הותקנו שלטים המעידים כי העמדות נגישות.

מושבים מותאמים

בבית המרקחת קיימים שני מושבים נגישים לטובת אנשים עם מוגבלויות.

  1. בכניסה לבית המרקחת שני שלטים עם סמל הנגישות הבינלאומי.
  2. קיים שלט המציין כי ניתן לקבל את עזרת הצוות.

תקשורת

לבית המרקחת אפשרויות מגוונות לתקשורת עם הלקוחות:

  1. טלפון – מענה קולי מיידי ללא נתב ע”י רוקחי בית המרקחת בשעות הפעילות.
  2. פקס – אפשרות לשלוח פקס לבית המרקחת 24/7 . הטלפון הופך לפקס לאחר 5 פעימות.
  3. אימייל/דואר אלקטרוני – המייל של בית המרקחת נגיש לכל לקוח וזוכה למענה מהיר.
  4. טלפון נייד – מספר הטלפון הנייד של הרוקח האחראי מפורסם ונגיש למקרים דחופים לכל הלקוחות אם בשיחה או במסרון.

הנגשת המידע

המידע הנמסר בבית המרקחת נמסר באמצעים מרובים:

  1. בכתב יד או בדפוס נגיש.
  2. בסיוע מערכת עזר לשמיעה.
  3. בהקראה ובכל אמצעי סביר אחר שיידרש.

נגישות המרכז המסחרי שבו נמצא בית המרקחת:

מעלה משופע לכסאות גלגלים עם מעקה תמיכה בשני הצדדים:

גרם מדרגות  מהמדרכה למיפלס המרכז עם מעקה תמיכה במרכז. בצד הדרומי והצפוני של המרכז:

גרם מדרגות  מהמדרכה למיפלס המרכז עם מעקה תמיכה במרכז. בצד הדרומי והצפוני של המרכז:

נקודת מפגש מהמדרכה הציבורית למדרכת המרכז המסחרי ללא כל שיפוע. מאפשר נגישות להולכי רגל המתקשים בהליכה . להליכונים ולכסאות גלגלים ולקלנועים:

נקודת מפגש מהמדרכה הציבורית למדרכת המרכז המסחרי ללא כל שיפוע. מאפשר נגישות להולכי רגל המתקשים בהליכה . להליכונים ולכסאות גלגלים ולקלנועים:

ספסל ישיבה ברחבת המרכז:

ספסל ישיבה ברחבת המרכז:

כניסה מונגשת לבית המרקחת. במיפלס אחד עם המידרכה. עם כל השילוטים הדרושים:

כניסה מונגשת לבית המרקחת. במיפלס אחד עם המידרכה. עם כל השילוטים הדרושים:

עמדה מונגשת כוללת דלפק מונגש לטובת נכה על כיסא גלגלים. כוללת מכשיר הגברה לטובת כבדי שמיעה:

עמדה מונגשת כוללת דלפק מונגש לטובת נכה על כיסא גלגלים. כוללת מכשיר הגברה לטובת כבדי שמיעה:

כיסא מונגש לטובת המתקשים בעמידה ממושכת:

כיסא מונגש לטובת המתקשים בעמידה ממושכת:

האתמות נגישות שבוצעו בקוד מקור:

בנוסף לתוסף, באתר הושקעו מאות שעות פיתוח על מנת להנגיש את קוד המקור עצמו.

רשימת חלקית של פעולות שבוצעו:

1. רכיבים בעלי יחס קונטרסט של פחות מ4.5 – שונו צבעים כך שיובטח יחס קונטרסט של לפחות 4.5. אלמנטים גרפים, כמו רקעים של כפתורים, שונו גם הם כדי להתאים ליחס קונטרסט הדרוש.

2. מספר רכיבים שעלולים לגרום לבעיות עם קורא מסך, או לניווט עם מקלדת,הוסרו לחלוטין מהאתר, כדי להפוך את האתר לכמה שיותר פשוט ורזה, אפילו אם רכיבים אלה עומדים בתקן. רכיבים אלה הוחלפו ברכיבי HTML פשוטים.

3. בוצע ישור לימין של רכיבים שהיו מיושרים לשמאל (כי תבנית המקור היתה באנגלית) ,ונבדק שה TAB ORDER של כל הרכיבים תואם את סדר הופעתם הלוגי על המסך, כדי לדאוג להקראה בסדר הנכון על ידי קורא מסך.

4. תמונות קיבלו תגית ALT עם משמעות בצורה ידנית ומדוייקת.

6. בוצעו שינויים בCSS והגדרות הדף כדי להבטיח שניתן לבצע זום באמצעות הטלפון עד לגודל של 200% ללא פגיעה בנראות או בפונקציונליות.

7. בוצעו התאמות בגירסה הרספונסיבית כך שיכילו את כל הפונקציות והמידע שקימות בגירסה השולחנית, למקרה של משתמשים שתוכנות העזר שלהם קיימים להם רק בטלפון.

8. ועוד ועוד עוד..

סירטון המדגים מבחן נגישות אקס ניתן לצפות במבחן נגישות AXE מבית חברת DEQUE על האתר – אפילו ללא הפעלת תוסף הנגישות

בסירטון ניווט מקלדת הבא ניתן לצפות בניווט מקלדת לכל אורך האתר

בסירטון צ’ק אאוט עם קורא מסך NVDA הבא, ניתן לראות דוגמא להתאמה מתקדמת לקורא מסך NVDA כך ששגיאות בצ’ק אאוט מוקראות באופן יזום, אפילו ללא הפעלת תוסף הנגישות.

בנוסף, הנה מבחן ביצוע מבחן נגישות WAVE:

מבחן וויב לפארמה סייל
מבחן וויב לפארמה סייל

 

 

 

מדריך למשתמש בתפריט הנגישות:

יש ללחוץ על סמל הנגישות הכחול לבן בפינה השמאלית – תחתונה של המסך כדי לחשוף את התפריט.

בחירת פרופילים:

פרופיל ידידותי לאפילפסיה – מבטל הבזקים ומפחית צבע.

פרופיל זה מאפשר לאנשים עם אפילפסיה להשתמש באתר בצורה בטוחה על ידי ביטול הסיכון להתקפים הנובעים מהנפשות מהבהות ושילובי צבעי םמסוכנים

פרופיל מגבלות ראייה – תצוגה מתאימה למגבלות ראייה. פרופיל זה מתאים את האתר כך שיהיה נגיש לרוב מגבלות הראייה כמו ראייה מתדרדרת, ראיית צינור, קטרקט, גלאוקומה ואחרים.

פרופיל מגבלות קוגניטיביות: מסייע בקריאה ובמיקוד. פרופיל זה מספק תכונות עזר שונות המסייעות למשתמשים עם מוגבלות קוגניטיבית כמו אוטיזם, דיסלקציה, CVA ועוד, להתמקד ביתר קלות באלמנטים החיוניים באתר.

פרופיל ידידותי לADHD: יותר מיקוד ופחות הסחות דעת.

פרופיל זה מפחית משמעותית את הסחות הדעת והעשים, על מנת לעזור לאנשים עם הפרעות קשב וריכוז והפרעות עצביות לנווט, לקרוא ולהתמקד באלמנטים החיוניים באתר בצורה קלה יותר.

פרופיל משתמשים עיוורים – קורא מסך – למפעילים קורא מסך

פרופיל זה מתאים את האתר כך שיהיה תואם לקוראי מסך כמו JAWS, NVDA, VOICEOVER, TALKBACK

פרופיל ניווט מקלדת (מוטורי) – לניווט באתר באמצעות מקלדת

פרופיל זה מאפשר לאנשים עם ליקוי מוטורי להפעיל את האתר באמצעות לוח המקשים, SHIFT, TAB ו ENTER. המשתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כמו M לתפריטים, H לכותרות, F לטפסים, ו B לכפתורים כדי לקפוץ לאלמנטים ספציפים

 

באיזור “התאמות טקסטים ותוכן” ניתן לבצע התאמת גודל תוכן, הדגשת כותרות, הדגשת קישורים,

גופן קריא, ישור למרכז או לשמאל, שינוי מרווח בין השורות, הגדלה והקטנת גופן, שינוי מרווח בין אותיות.

באיזור “התאמות צבעים ותצוגה” תוכלו לבחור בין ניגודיות כהה, ניגודיות בהירה או לשנות לגווני אפור, רוויות גבווה ונמוכה, וצבע הטקסט, הכותרת והרקע

באיזור “התאמות ניווט והתמצאות” תוכלו לבחור השתקת צלילים, הסתרת תמונות, עצירת הנפשות, הדגשת פוקוס, וגם לנווט לאיזורים שונים באתר, בינהם “תוכן ראשי”, סוף הדף, תחילת הדף, עמוד הבית ושאר תפריטי המשנה.

בקישור הבא: מבחן נגישות אייס לאתר פארמה סייל

תוכלו למצוא דוח נגישות מקיף על האתר על ידי מבחן ACE שהוא אחד המקיפים בתחום.

להלן הסבר על התקיימות הנחיות ברמה AA:

הנחיה 1.1 חלופה טקסטואלית: יש לספק חלופות טקסטואליות עבור תכנים שאינם טקסטואליים, כך שניתן יהיה להמירן לצורות אחרות להן זקוקים אנשים, כמו אותיות גדולות, ברייל, דיבור, סמלים או שפה פשוטה יותר.

כל התמונות באתר פארמה סייל מתוייגות עם תגית ALT

הנחיה 1.2 מדיה מבוססתזמן

1.2.1

אודיובלבד ווידאובלבד (הקלטה מראש)

הנחיה 1.2 מדיה מבוססתזמן

1.2.2

כתוביות

הנחיה 1.2 מדיה מבוססתזמן

1.2.3

תיאורי אודיו או חלופה טקסטואלית למדיה (מוקלטת מראש)

הנחיה 1.2 מדיה מבוססתזמן

1.2.5

תיאורי אודיו למדיה (מוקלטת מראש)

אתר פארמה סייל אינו מכיל אודיו.

האתר מבצע לעיתים EMBED לסירטוני וידאו צד שלישי של יוטיוב, שלכשלעצמם מונגשים על ידי יוטיוב ברמות הכי גבוהות.

1.3.1

הנחיה 1.3 ניתן להתאמה: יש לבנות תכנים הניתנים להצגה בדרכים שונות (למשל מתווה פשוט יותר) ללא איבוד מידע או מבנה.

כתיבת קוד סמנטי:

א. כותרות: שימוש <h1> to <h6> לזהות כותרות

ב. רשימות: שימוש <ul>, <ol>, and <dl>לרשימות או קבוצות של קישורים (כולל תפריטים)

ג. טקסטים מיוחדים: שימוש בסימון סמנטי כדי לסמן טקסט מודגש או מיוחד (לדוגמא <strong>, <code>, <abbr>, <block quote>)

ד. טבלאות: שימוש בסימון טבלה להצגת מידע טבלאי (TH לתאי כותרת או scope attribute), וכן שימוש ב caption elements כדי לשייך כותרת טבלת נתונים עם טבלת נתונים, וב Summary element בהתאם לצורך.

ה. טפסים: שימוש label elements לשייך תוויות טקסט עם פקדי טופס. מתן תיאור עבור קבוצות של פקדי טופס באמצעות קבוצת שדות וlegend elements.

ו. אזורים בעמוד: אזורים בעמוד (תפריט ניווט, איזור ראשי וכד‘) מוגדרים באמצעות landmarks (רצוי)

פארמה סייל משתמש בתגיות הנל, חשוב: יש לוודא שפרופיל משתמשים עיווריםמופעל כדי לוודא את המצאות התגיות.

הנחיה 1.3 ניתן להתאמה

1.3.1

מידע וקשרים

קיימת הפרדה מלאה בין תוכן לתצוגה על ידי שימוש ב CSS

קיימת הפרדה מלאה בין תוכן לתצוגה על ידי שימוש ב CSS

העיצוב של אתר פארמה סייל מושג על ידי CSS ואפשר לגלוש באתר גם אם CSS לא מופעל

1.3.2

רצף בעל משמעות

הרצף של האתר נבדק על ידי קורא מסך והוא בעל משמעות.

1.3.3

מאפייני חישה

הוראות אינן מסתמכות על צבע, צורה, או מיקום על המסך (לדוגמא, “לחץ על הכפתור המרובע כדי להמשיך“, או קרא את הוראות בצבע כחול“)

הוראות אינן מסתמכות על סאונד (לדוגמא, המתן להישמע צפצוף כדי לעבוד לשלב הבא).

אין שום הוראה באתר פארמה סייל המסתמכת על צבע או צורה

1.4.1

שימוש בצבע

א. צבע אינו אמצעי יחידי צבע אינו משמש כאמצעי החזותי היחיד להעברת מידע, סימון פעולה, בקשת תגובה, או הבחנה בפרט חזותי.

ב. צבע אינו המבחין היחידי לסימון קישורים. אלא אם כן הבדלי הצבע בין הקישור לטקסט רגיל הוא 1:3 ועיצוב קישור משתנה במרכיב נוסף מלבד צבע on mouse over ו on focus (לדוגמא underline) .

רב הקישורים באתר משתנים מצבע שחור לאדום בעת MOUSE HOVER.

יש להפעיל את מצב הדגשת קישוריםבסרגל הנגישות לצורך התקיימות הקריטריון!

1.4.2

שליטה באודיו

שליטה באודיו קיים מנגנון עצירה או הפסקה, או לשליטה בעוצמה של אודיו המנגן אוטומטית בדף במשך למעלה מ 3 שניות.

אין באתר אודיו – הסעיף לא רלוונטי

1.4.3

קונטרסט

קונטרסט עבור כל הטקסטים בעמוד יחסקונטרסט של לפחות 4.5:1 בטקסט רגיל. בטקסט גדול (over 18 point or 14 point bold) יחס של לפחות 3:1

(למעט: לוגו, טקסטים המשמשים כרקע לתמונה, טקסטים שלא נראים לאף אחד)

אם לא ניתן לעמוד בהנחיה זו מותר על פי התקנות לעשות שימוש בסט צבעים נוסף לאתר העומד בהנחיה.

יש להפעיל את מצב ניגודיות גבוההאו פרופיל מגבלות ראייהכדי להבטיח תצוגה בהתאם לקריטירון!

1.4.4

הגדלת טקסט כאשר מגדילים את הטקסט ב 200% (פי 2) אין פגיעה במידע ובפונקציונאליות של

העמוד.

אתר פארמה סייל פועל תקין בטקסט 200%

1.4.5

תמונות של טקסט

אם טכנולוגית ניתן להשיג את אותה תצוגה ויזואלית באמצעות טקסט חי (למשל טקסט חי על תמונת רקע) אין להשתמש בטקסט של תמונה. פרט ל: אם קיימת טכניקה בה התמונה של טקסט יכולה להיות מותאמת אישית מבחינה ויזואלית לדרישות של המשתמש; או שהתמונה היא חיונית: הצגה מסוימת של טקסט בתמונה היא חיונית למידע (הערה לוגו או brand נחשבים לחיוניים).

תמונות מוצר עלולות לוגו של הברנד, אך שם המוצר מכין טקסט עם שם ברנד בצמוד, בכל מקרה ולכן המידע לא חיוני. ככל שניתקל בטקסט המופיע בתוך התמונה נוסיף אותו לתיאור מוצר.

2.1.1

הנחיה 2.1 מקלדת נגישה: יש לאפשר תפקוד מלא ממקלדת.

יש להפעיל את פרופיל ניווט מקלדתכדי לעמוד בקרטירון.

2.1.2

מלכודות מקלדת

הדף אינו כולל מלכודות מקלדת” (אלמנטים שניתן להגיע אליהם באמצעות המקלדת אך לא ניתן לנווט מהם הלאה)

ניתן להגיע לכל האלמנטים באתר. יש להפעיל את פרופיל ניווט מקלדת

2.2.1

הנחיה 2.2 זמן מספיק: יש לתת למשתמשים מספיק זמן לקרוא ולהשתמש בתכנים.

לא רלוונטי – שום אלמנט באתר לא מוגבל בזמן

2.2.2

הפסקה, עצירה, הסתרה

יש להפעיל את מצב עצירת אנימציותכדי לעצור את באנר המוצרים בעמוד הראשי. אין עוד אלמנטים מונפשים באתר.

2.3.1

הבהוב וריצוד

אין הבהוב או ריצוד על במסך בקצב של יותר משלוש פעמים בשנייה או general flash and red flash thresholds.

לא ידוע על אלמנטים מהבהבים אולם ליתר ביטחון יש להפעיל את מצב פרופיל ידידותי לאפילפסיה

2.4.1

הנחיה 2.4 ניתן לניווט: יש לספק דרכים כדי לעזור למשתמשים לנווט, לאתר תכנים, ולקבוע את מקום

הימצא.

ניתן להשתמש תפריט ניווט באתרבסרגל הנגישות, המאפשר לנווט לכל האיזורים החשובים.

2.4.2

הנחיה 2.4 ניתן לניווט – כותרת דף

אנא לחצו בסרגל הנגישות על תפריט ניווט באתר – ראש הדף

2.4.3

הנחיה 2.4 ניתן לניוט – FOCUS ORDER

יש להפעיל את פרופיל ניווט מקלדתכדי לעמוד בקרטירון.

2.4.4

הנחיה 2.4 ניתן לניווט

מטרת הקישור (מתוך הקשר)

לקישורים באתר יש תגית TITLE, יתכן שחלק חסר, אנחנו עובדים בימים אלה כדי להבטיח שלא חסר לאף אחד.

2.4.5

ריבוי דרכים לאיתור דף באתר יש יותר מדרך אחת להגיע לעמוד (אלא אם הוא שלב בתהליך או תוצאה של תהליך): דרכים אפשריות מפת אתר, מנגנון חיפוש, תוכן עניינים, תפריט המכיל את כל העמודים באתר, bookmarks במסמכי PDF.

כל הדפים באתר נגישים מעמוד מפת אתר:

https://pharmaplus.co.il/sitemap/

2.4.6

הנחיה 2.4 ניתן לניווט

כותרות ותוויות

כל הכותרות באתר הן של המוצר או הקטגורייה.

2.4.7 – פוקוס נראה לעין

יש לבחור באופציית הדגשת פוקוסבסרגל הנגישות לצורך התקיימות הקריטריון.

2.4.10

כותרות לקטעים

יש לבחור באופציית משתמשים עיוורים – קורא מסךכדי לוודא שהקוד יכיל כותרות לקטעים

3.1.1

השפה בדף שפת כתיבה בעמוד מוגדרת שפת הכתיבה (עברית, ערבית, אנגלית) ב HTML TAG. לדוגמא “Lang=”he

שפת הכתיבה באתר מוגדרת בהתחלת הHTML של הדף:

<html xmlns=”http://www.w3.org/1999/xhtml” xml:lang=”he” lang=”he”>

 

3.1.2

השפה בחלקים בעמוד

The human language of each passage or phrase in the content can be programmatically determined except for proper names, technical terms, words of indeterminate language, and words or phrases that have become part of the vernacular of the immediately surrounding text.

השפה היא עברית חוץ משמות מוצר טכנים, שלגביהם אין צורך כפי שמוסבר לעיל.

3.2.1

on focus

כאשר רכיב מקבל פוקוס לא מתרחש שינוי משמעותי (דוגמאות לשינוי משמעותי פתיחת חלון חדש, העברת מוקד לרכיב אחר, מעבר לדף חדש (כולל כל דבר שנראה למשתמש כאילו בוצע מעבר לדף חדש) או ארגון מחדש של התכנים בדף).

שום פוקוס באתר לא גורם פתיחת חלון חדש / העברת מוקד

3.2.2

on input

כאשר המשתמש משנה ערך של ממשק משמש לא מתרחש שינוי משמעותי באופן אוטומטי אלא אם כן המשתמש יודע על כך מראש (דוגמאות לשינוי משמעותי פתיחת חלון חדש, העברת מוקד לרכיב אחר, מעבר לדף חדש (כולל כל דבר שנראה למשתמש כאילו בוצע מעבר לדף חדש) או ארגון מחדש של התכנים בדף).

שינוי ערך לא באתר פארמה סייל לא גורם לפתיחת חלון חדש או העברת מוקד לרכיב אחר.

3.2.3 ניווט עקבי מנגנוני ניווט באתר מופיעים באותו סדר בכל פעם בה הם חוזרים על עצמם ויש להם אותו זיהוי.

מתקיים.

3.2.4 זיהוי רכיבים באופן זהה כל רכיבי ממשק המשתמש המופיעים במספר רב של עמודים מזוהים באופן זהה

מתקיים.

3.3.1

3.3.3

הודעות שגיאה בטופס אם ניתן לזהות שגיאות של המשתמש באופן אוטומטי מופיעה הודעת שגיאה טקסטואלית

אם ידועות הצעות לתיקון, אזי ההצעות ניתנות למשתמש, אלא אם כן זה עלול לחבל באבטחה או במטרה של התכנים

הודעת השגיאה מזוהה גם על ידי קוראי מסך

הודעות שגיאה קיימות באתר בעמוד הצ’ק אאוט במידה ולא מולאו חלק מהפרטים, עבור כל פרט ספציפית ניתנת הודעה מיוחדת עבורו.

3.3.2

כאשר המשתמש נדרש להזין מידע מסופקות לו תוויות והוראות

מתקיים. בעמוד הצ’ק אאוט יש הוראות בצד שמאל של המסך לגבי התהליך.

3.3.4 מניעת שגיאות (משפטי, פיננסי נתונים)

אין באתר טפסים של התחייבויות משפטיות ופיננסיות – לא רלוונטי

4.1.1

הנחיה 4.1 תואם: יש לדאוג לתאימות מרבית עם סוכני משתמש קיימים ועתידיים, כולל טכנולוגיות מסייעות.

מתקיים. ככל שאתם משתמשים בטכנולוגיה מסייעת שלא נתמכת, פנו אלינו ונדאג שהיא שהיא תיתמך.

4.1.2

שם תפקיד וערך

א. שם תפקיד וערך עבור כל רכיבי ממשק המשתמש (כולל אך לא מוגבל ל: אלמנטים בטופס, קישורים ורכיבים שנוצרו על ידי תסריטים), השם והתפקיד של הרכיב מזוהים בקוד; מצבים מאפיינים וערכים שהמשתמש יכול להגדיר ניתנים מוגדרים בקוד; והודעה על שינויים בפריטים אלה זמינה לסוכני משתמש, כולל טכנולוגיות מסייעות (כגון קוראי מסך)

ב. כמו כן, לכל frame ו iframe יש title המתאר את מטרתו

מתקיים, יש להפעיל מצב קורא מסךבסרגל הנגישות