Magnox 365 מגנזיום דיילי מגנוקס

64.00

60 כמוסות

ברקוד: 7290014065024
מותג:
מק"ט: 37177 קטגוריה:
במידה וזכויות היוצרים בתמונת המוצר שלכם, לחצו כאן

תיאור מוצר

Magnox 365 תוסף המגנזיום עם ספיגה אפקטיבית.

קצת על המגנזיום: מדובר במרכיב שחשוב לבריאותכם. הוא לוקח חלק באינספור תהליכים אנזמטים, למשל תהליכים שקשורים לסינתוז של חלבון, הפקת אנרגיות ועוד.

בנוסף, הוא מבצע חסימה של תעלת סידן, וכך עוזר לשמור על קרומו של התא במצב תקין. כ50% מהמגנזיום שוכן בגופכם בתוך רקמה רכה וה50% הנותרים שוכנים בעצם. חלק מזערי נמצא בדם ומסיבה זו, בבדיקות דם יש קושי לבדוק כמה מגנזיום יש בגוף.

מגנוקס 365 הינו פיתוח של NAVEH PHARMA, שמשתמשת במגנזיום ברמה הגבוהה ביותר, עם ספיגה מעולה, וזה הוכח במחקר שנעשה בבית חולים תל השומר.

הוראות שימוש: יש לקחת כמוסת מגנזיום פעם ביממה (בעל אחד 365 מ”ג של מגנזיום)

מתוך אתר היצרן נווה פארמה:

http://navehpharma.co.il/products/magnesium-seria/magnox-365

Magnox 365
תוסף המגנזיום הנספג והיעיל ביותר,
בקצובה היומית המומלצת

מגנוקס 365 פותח על ידי חברת נוה פארמה, תוך שימוש במגנזיום מאיכות מעולה, בעל גודל חלקיקים המספק ספיגה תוך תאית והשפעה אופטימאלית. כך הודגם ב”מחקר המגנזיום” שנערך בבית החולים תל השומר.
מגנוקס 365 משלים את הקצובה היומית המומלצת של מגנזיום זמין. כל כמוסה מספקת 365 מיליגרם של מגנזיום ומיועדת לנטילה פעם ביום.

מגנוקס הינו תערובת מלחי מגנזיום אנאורגני, שפותחה בחברת נווה פארמה ונרשמה כפטנט . במחקר קליני השוואתי רב משתתפים הוכח מגנוקס כתוסף המגנזיום היעיל ביותר

המחקר נערך במכון הלב במרכז הרפואי ע”ש שיבא שבתל השומר ע”י פרופ’ מיכאל שכטר. במחקר הושוותה ספיגת המגנזיום בתאים בין מגנזיום ציטראט (הצורה בה המגנזיום מופיע ברוב התוספים) לבין מגנוקס (שם המגנזיום מופיע בצורת אוקסיד מונוהידראט). נמצא שמגנוקס נספג בתאים כמעט פי שלושה יותר ממגנזיום ציטראט.. השפעה כזו לא נצפתה במגנזיום ציטראט. תוצאות מחקר זה מהוות מהפכה בתפיסת הספיגה של מגנזיום.

מגנזיום הינו מינרל תוך תאי, וללא ספיגה תוך תאית אין לו השפעה. מהמחקר מתברר שמלחי הציטראט, שנחשבו עד היום כזמינים ביותר – כמעט ואינם נספגים לתאים. הם נספגים לדם אך מופרשים בשתן, ולכן השפעתם זניחה.
התוצאות החד משמעיות (אשר אומצו והתקבלו לפרסום במגזין החשוב לכל העוסקים במגנזיום בעולם Magnesium Research) מוכיחות באופן חד משמעי, שמגנוקס הוא תוסף המגנזיום היעיל ביותר.

מגנוקס 365 משווק ע”י “נווה פארמה”.

מחירי משלוחים: משלוח חינם בהזמנה בסכום מעל 400 ש”ח

הזמנות בין 0 ל 40 ש”ח:

דואר רשום: 29 שח

שליח עד הבית: 40 ש”ח

הזמנות בין 40 ל-400 ש”ח:

דואר רשום 20 ש”ח

שליח עד הבית 25 ש”ח

כאשר רוכשים מוצרי פארם תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בין בתי המרקחת הפרטיים, רשתות הפארם (סופר פארם וכו’) ואתרי האונליין בארץ (למשל בעזרת זאפ)  ובחו”ל כדי להבין מה מחיר השוק האמיתי של המוצר כדי להחליט איפה קונים, וכן לראות ביקורת, סקירות וחוות דעת על המוצר ואז להזמין או לקנות.

המחירים באתר הם אחרי הנחה ואין הנחות נוספות לחברי קופות חולים מכבי / כללית / מאוחדת או לבעלי קופון שפורסם על ידי אחד היצרנים.

חברת המשלוחים שלנו מגיעה לערים גדולות כגון ירושלים, חיפה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, הרצליה, רמת השרון, רמת גן, בני ברק, תל אביב, פתח תקווה, יהוד, אור יהודה, קריית אונו, בית דגן, חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון, נס ציונה, כפר סבא, רעננה רחובות. וגם אל בית שאן, בית שמש, מודיעין, טבריה, קריית שמונה, כרמיאל, אריאל, אילת, מצפה רמון, ועוד, וגם לכל הקיבוצים והמושבים שנמצאים בתחום הקו הירוק.