מספריים קייזר לציפורניים בציפוי כרום KAISER

46.90

ברקוד: 7296169004246
מק"ט: 68525 קטגוריות: ,
במידה וזכויות היוצרים בתמונת המוצר שלכם, לחצו כאן

תיאור מוצר

מספריים לציפורניים בציפוי כרום – חברת קייזר הגרמנית

Kaiser Nail Scissors – Chrome Coating

2 ביקורות עבור מספריים קייזר לציפורניים בציפוי כרום KAISER

  1. אפרת

    אוהב את אלה. יפה עשה, ועכשיו אני יכול בקלות לקצץ את הציפורניים על היד. אל תבזבזו זמן על מספריים לציפורניים זולות-פשוט קנו את הדברים האלה.

    מאז שהתחלתי לקצץ את הציפורניים שלי במספריים האלה, הציפורניים שלי מפסיקות להתפצל. הזכרתי את זה לילדה הציפורן שלי והיא אמרה “כמובן, קוצץ ציפורניים הם עושה, לא ציפורניים כפי שהוא קשה מדי”. אז עכשיו אתה אומר לי????? לקח לי כמה פעמים כדי לקבל את העניין, אבל ברגע שעשיתי, אהבתי את זה. לעולם לא אשתמש בקוצץ ציפורניים נוסף על הציפורניים שלי.

    זהו מספריים מניקור נהדר. אני ימני אבל יכול בקלות להשתמש ביד שמאל שלי כדי לקצץ את הציפורניים שלי. שום מספריים אחרים שהיו לי בעבר לא יכולים לעשות זאת.

    זוהי קבוצה מצוינת של מספריים סולינגן היא אחת החברות המובילות שם בחוץ. קיוויתי למשהו קצת יותר יציב. אני יודע שאני לא צריך – – – אבל אני כבר משתמש מספריים מסוג זה גם לחתוך את הציפורניים הקטנות שלי. אני לא יכול לעשות את זה עם זה. במילים אחרות: המספריים קצת בצד העדין. אם זה מה שאתה מחפש, לך לקנות אותם.

    עובד היטב ומת לחתוך. המספריים היו במקרה, אם כי.

    מוצר זה מספק את הצורך שלי במספריים מניקור חזקים ויציבים. הם לא דקיקים. הם עובדים טוב יותר מכל מספריים מניקור שהיו לי הרבה זמן.

  2. שונית

    הדבר היחיד שאני מאוכזב ממנו הוא שהטיפים לא כל כך חדים. החדות היא קצת מעבר לקצה המספריים., שבדרך כלל עובד היטב לחיתוך ציפורניים ומשימות אחרות. אני זקוק במיוחד לקצה חד כדי לחתוך מתחת לציפורן החודרנית שלי וצריך להשתמש במספריים נוספים לשם כך.

    המספריים הם באיכות טובה, עשוי היטב, ומאוד יציב. עם זאת, הלוואי שהם היו רק קצת יותר גדול כדי להפוך אותם קל יותר לשימוש.

    קניתי את אלה לגזירת הציפורניים הזעירות של הילוד שלי בהמלצת רופא הילדים שלי מכיוון שקוצץ ציפורניים לתינוק וקבצים לא עבדו טוב עבורנו. זוג המספריים האלה באיכות גבוהה מאוד עם מחזיק עור נחמד ועובדים בצורה מושלמת-כנראה הזוג היחיד שאצטרך למשך שארית חיי! הערה: הייתי מזהיר כל הורה חדש מפני שימוש אלה לתינוקות אלא אם כן אתה יודע מה אתה עושה כפי שהם חדים מאוד וכנראה לא מיועד לתינוקות.

    מעולם לא הרגשתי ממש בנוח להשתמש בקוצץ ציפורניים כדי לקצץ את הציפורניים. אני ממשיך לכבד את אומנותו של מוצר גרמני. זה בדיוק מה שחיפשתי.

    מספריים אלה הם חדים מאוד לחתוך בצורה חלקה-גם כאשר באמצעות שמאל שלי היה צריך לחתוך את הציפורניים הימנית שלי. מספרי הציפורניים היחידות שהיו לי שהתקרבו לאלה הן אלה שקניתי בשנת 1949-ואלה נעלמו מזמן!

    אלה נוקשים כשמנסים לחתוך. נראה שהם עשויים מחומר איכותי אולם הם צריכים להחליק יחד בזמן החיתוך והם מתחככים זה בזה והם קופצניים-לא חלקים. מאוד מאוכזב.

    אלה מספריים כפוף ולא יכול לסגור כל הדרך לאחר שימוש מינימאלי. אני צריך להחליף אותם אחרי כמה חודשים בלבד. המספריים המניקור של רבלון בן ה -40 והזולים שלי מעולם לא עשו זאת (הוחלפו מכיוון שקצוות החיתוך התעממו במשך 40 שנות שימוש). חשבתי שאלו יהיו באיכות טובה בגלל המחיר. אל תעשה את הטעות שלי.

    אהבה זה לציפורן מספריים, מאוד חד, קל לטפל. בדיוק בגודל הנכון, מומלץ מאוד. מספריים גרמניים הם אחת התכונות הטובות ביותר שאתה יכול לקנות. ממש מומלץ ואני אוהב את נרתיק העור. נחמד מאוד, המשלוח היה גם מהיר, מגיע מגרמניה זה לקח בערך שבוע. אם לא פחות, אולי רק 5 ימים

    מספריים קטנים נהדרים. חשבתי שהם קטנים מדי, אבל הם צודקים. קל לטפל וחד מאוד. הם חתכו יפה אפילו על ציפורני הרגליים. המקרה הוא יתרון, לא עוד רודפים סביב המגירה ומחפשים את המספריים. אלה הם לקנות מובהק.

הוסף חוות דעת

מחירי משלוחים: משלוח חינם בהזמנה בסכום מעל 400 ש”ח

הזמנות בין 0 ל 40 ש”ח:

דואר רשום: 29 שח

שליח עד הבית: 40 ש”ח

הזמנות בין 40 ל-400 ש”ח:

דואר רשום 20 ש”ח

שליח עד הבית 25 ש”ח

כאשר רוכשים מוצרי פארם תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בין בתי המרקחת הפרטיים, רשתות הפארם (סופר פארם וכו’) ואתרי האונליין בארץ (למשל בעזרת זאפ)  ובחו”ל כדי להבין מה מחיר השוק האמיתי של המוצר כדי להחליט איפה קונים, וכן לראות ביקורת, סקירות וחוות דעת על המוצר ואז להזמין או לקנות.

המחירים באתר הם אחרי הנחה ואין הנחות נוספות לחברי קופות חולים מכבי / כללית / מאוחדת או לבעלי קופון שפורסם על ידי אחד היצרנים.

חברת המשלוחים שלנו מגיעה לערים גדולות כגון ירושלים, חיפה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, הרצליה, רמת השרון, רמת גן, בני ברק, תל אביב, פתח תקווה, יהוד, אור יהודה, קריית אונו, בית דגן, חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון, נס ציונה, כפר סבא, רעננה רחובות. וגם אל בית שאן, בית שמש, מודיעין, טבריה, קריית שמונה, כרמיאל, אריאל, אילת, מצפה רמון, ועוד, וגם לכל הקיבוצים והמושבים שנמצאים בתחום הקו הירוק.